WYZNACZAMY STANDARDY
W POLSKIM
CUSTOMER SUCCESS I SUPPORT

DZIEŃ SUKCESU KLIENTA 24.10.2024

KONFERENCJA ONLINE

Obsługa klienta | Customer Success | Customer Support | Account Management

Partnerzy wydarzenia

Czy to wydarzenie dla Ciebie?

Dla Founderów

Przyspiesz rozwój swojego biznesu, wykorzystując Customer Success jako dźwignię bez dodatkowych inwestycji.

Dla Head of Customer Success/ Support

Zyskaj kontrolę nad dojrzałością swojego zespołu CS i przekształć pożary w operacyjną doskonałość.

Dla Customer Success Managerów

Stań się Architektem Sukcesu Klienta, który świadomie zarządza swoim portfelem i wie jak zwiększać retencję klientów.

Dla Customer Support Specialist

Rozwiąż problemy klientów efektywniej nie tracąc przy tym głowy dzięki sprawdzonym technikom.

Dla Account Managerów

Buduj lojalność i odkrywaj nowe możliwości – zwiększaj szanse na upsell dzięki silnym, trwałym relacjom z klientami.

Co otrzymasz razem z biletem:

Doświadczenie

Zero teoretyzowania. Tylko przetestowane praktyki, które wykorzystasz u siebie.

Networking

Wydarzenie odbędzie się na Gridaly.
Dzięki platformie, poznanie innych uczestników w dniu wydarzenia jest jeszcze prostsze!

Certyfikat

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat w formie PDF i możliwy do przedstawienia na Linkedin.

Nagrania

Nie potrzebujesz być na konferencji aby uczyć się od najlepszych. Udostępniamy nagrania prelekcji przez 90 dni po wydarzeniu. 

Poznaj bliżej Prelegentów

Karolina Kawska

Chief Experience Officer
XXII Ventures/Tigers

Dowiedz się więcej

Chief Experience Officer w holdingu XXII Ventures.

Zawodowo realizuję się od 2005 roku. Zaczynałam od pracy w mediach. Przez 6 lat pracowałam jako reporterka i prezenterka telewizyjna. W 2012 roku założyłam własną działalność, realizując projekty z zakresu szeroko pojętej komunikacji dla klientów z różnych branż.
Doświadczenie zdobywałam pracując w agencji PR i po stronie klienta. Od 2020 do 2024 roku rozwijałam agencję digitalową Tigers, najpierw w roli Head of Customer Success a następnie CEO. Od maja 2024 roku, jako Chief Experience Officer wspieram zespoły Customer Success we wszystkich spółkach holdingu XXII Ventures, koncentrując się na budowaniu wyjątkowego doświadczenia klientów, zwiększaniu satysfakcji, LTV oraz retencji.

Maciej Buś

Founder
Klientomania.pl

Dowiedz się więcej

Doświadczony manager, konsultant i trener. Moją idée jest klient. Specjalizuję się w projektowaniu, budowaniu i wdrażaniu machin napędzających relacje marek z ich klientami. Na przestrzeni ponad 20 lat pracowałem dla takich marek jak Media Expert, Media Markt, Żabka, Sklepy Komfort, PZU, Allegro, Canal+, Skoda. Pomagam markom wysyłać ich klientów w dalszą podróż. 
Od 2015 roku prowadzę podcast Klientomania, w którym dzielę się swoim doświadczeniem, wiedzą i przemyśleniami. Goszczę ekspertów świata obsługi i doświadczeń klientów. Obecnie Klientomania to prawdopodobnie największa baza wiedzy na temat relacji marki z klientami oraz jej otoczenia organizacyjnego i technologicznego.

Igor Orlicki

Head of MAX Customer Success&Support
GetResponse

Dowiedz się więcej

W GetResponse jestem już ponad dekadę i przeszedłem wiele szczebli kariery.
Aktualnie prowadzę dział jako Head of Customer Experience Department. Moim głównym celem jest wyznaczanie strategii obsługi klienta MAX w GetResponse, czyli grona 800 naszych największych klientów mid / enterprise. Skupiam się na odpowiednim budowaniu i motywowaniu 30 osobowego zespołu, w tym 2 Team Leaderów i managera.
Buduje strukturę działu, wyznaczając główne cele podejścia do klienta i na każdym kroku zapewniając odpowiednią jakość. Dbam o regularną edukację w najnowszych trendach Customer Success oraz innych aspektach doświadczenia klienta uczestnicząc w międzynarodowych konferencjach i zapoznając się z trendami w dostępnych mi źródłach. W ramach swojej funkcji odpowiadam zarówno za odpowiedni wynik ankiet CSAT jak i projekty wynikowe ścieżek up-sell / cross-sell. Z pasji jestem fanem dobrych wystąpień publicznych i wieloletnim uczestnikiem klubów Toastmasters.

Dominik Cisoń

Founder
Customersuccess.pl

Dowiedz się więcej

Jako Customer Success Manager pracował z takimi klientami jak Allianz, Komisja Europejska, Motorola Solutions, Palo Alto Networks czy Shopify.
W dziale Customer Success platformy sklepów Shoper, finalnie jako Learning Coordinator, współtworzył dział CS. Następnie jako CS Team Leader pomagał firmom stawiać pierwsze kroki z Heretto – systemem do zarządzania dokumentacją techniczną. Obecnie, nadal w branży technical writerskiej, CSM w Paligo. Z wykształcenia inż. mechatroniki i absolwent marketingu internetowego krakowskiej AGH.

Sylwia Zbierańska

Head of Customer Success&Support
Scanye

Dowiedz się więcej

 
Pełni rolę Head of Customer Success w Scanye, gdzie z pasją i zaangażowaniem zarządza zdalnym zespołem. Na co dzień fascynuje się odkrywaniem nowych metod zarządzania i budowania relacji w rozproszonych strukturach organizacyjnych. W wolnym czasie oddaje się lekturze książek o samorozwoju oraz podróżom po malowniczych zakątkach Włoch. 

Katarzyna Mierzejewska

Head of People&Culture
HR Hints

Dowiedz się więcej


Head of People & Culture w HR Hints – w firmie, która buduje zespoły, układa obszar ludzki i pokazuje founderom, właścicielom firm oraz managerom, jak prowadzić skuteczne organizacje oparte na zaangażowanych ludziach. Przez ostatnie 15 lat odpowiadająca za rozwój HR w różnorodnych organizacjach. Od 2018 roku budująca zespoły People & Culture i Talent w startupach i szybko rosnących organizacjach, w tym w Codewise, Telemedi, Omnipack, Ramp Network, edrone, AIP Seed. Współautorka Culturivy® – metody zwiększania efektywności organizacji poprzez układanie, mierzenie i organizowanie obszaru ludzkiego.
Psycholożka, konsultantka w zakresie biznesu, ludzi, oraz interwencji kryzysowej. W roli Head of People & Culture w HR Hints odpowiada również za obszar Customer Success.

Bartosz Majewski

Bartosz Majewski

Co-owner Casbeg
Inwestor

Dowiedz się więcej


Współwłaściciel Casbeg, firmy doradczej, która wspiera spółki B2B i e-commerce. Dowodzone przez niego zespoły pozyskały ponad 1000 klientow na 41 rynkach. W ciągu 17 lat w biznesie przeszedł drogę od handlowca po CEO a następnie ustąpił na pozycję współwłaściciela firmy doradczej. Pracował z wieloma wśród z najszybciej rosnących startupów i firm w Polsce. Początkujący inwestor w spółkach technologicznych na wczesnym etapie (Certifier, ElevenLabs, Restimo).

Jakub Zawadzki

Head of Customer Success
Livespace
exDocplanner

Dowiedz się więcej

Kuba Zawadzki, z Customer Success związany od ponad 6 lat, wcześniej zarządzał obszarami sprzedaży i operacjami w startupach. Wraz ze swoim teamem Znanego Lekarza przecierał szlaki dla idei Customer Success w Polsce, budując ponad 80 osobowy zespół pracujący na sukces klientów. W ciągu 6 lat obniżył churn z 3,2% do >1% a przy okazji NRR podniósł z ujemnego na 5,6%.

Zaplanuj najważniejsze szkolenia w kalendarzu:

Godzina

Co?

Opis

Wstęp

Trochę matematyki w Customer Success

Bartosz Majewski
Bartosz Majewski

Co-owner Casbeg/Inwestor

  1. Co ma wspólnego CS z kierowcą taksówki?
  2. W jaki sposób automatyzacja wpłynie na CS?
  3. Gdzie szukać szans w zmieniającym się krajobrazie rynkowym? 

Jak projektować doświadczenie klienta, żeby zwiększać retencję i pozyskiwać nowy biznes na bazie CustomerOS z XXII Ventures

Karolina Kawska

CXO w XXII Ventures/Tigers

  1. CustomerOS jako fundament Customer Success: jak CustomerOS w spółkach XXII Ventures integruje dane i narzędzia, aby tworzyć spersonalizowane doświadczenia klienta, które zwiększają retencję i satysfakcję.
  2. Optymalizacja doświadczenia klienta: jak projektować kluczowe momenty w ścieżce klienta i zadbać o pierwsze 100 dni współpracy, aby skutecznie budować długoterminowe relacje.
  3. Pozyskiwanie nowego biznesu: jak identyfikować i wykorzystywać nowe możliwości biznesowe, opierając się na istniejących relacjach z klientami.  

Etapy dojrzałości zespołu CS → od walki z pożarami po doskonałość operacyjną

Igor Orlicki

Head of MAX Customer Success & Support w GetResponse

  1. Jakie są poziomy dojrzałości zespołów CS i gdzie teraz jesteś.
  2. Które etapy są krokami milowymi w przechodzeniu na coraz wyższe poziomy struktury i jak to robiliśmy w GetResponse MAX.
  3. Czy istnieje idealna struktura zespołu CS?
  4. Na co zwracać uwagę na poziomie, na którym jesteś i dlaczego przesadna szybkość zmian, może Ci bardziej przeszkodzić, niż pomóc.
  5. Rola lidera przy rozwijaniu zespołu.

„Nie stresuj się!” – Czyli jak nie oszaleć w obsłudze klienta.

Dominik Cisoń

Founder w customersuccess.pl / CSM w Paligo

  1. W Customer Success i Customer Support czycha wiele mentalnych zasadzek.
    Jak nie wpaść w ich sidła? Jak ich wypatrywać i z jakim wrogiem w ogóle mamy do czynienia?
  2. Gdy na zakręcie czają się bugi, tickety i deadline’y, łatwo wpaść w wilcze doły backlogu i utknąć w stresujących zawiłościach branż technologicznych.
  3. Szybko można zamienić się w przerażoną zwierzynę, manewrując w międzynarodowym, multikulturowym i dynamicznym środowisku wpadając w pułapki pracy w obcym języku.
  4. Jak w tym wszystkim zadbać o swój dobrostan i higienę pracy?
  5. Tego dowiesz się ze wskazówek, ale również błędów nieraz popełnionych przez prowadzącego – w końcu ponoć bezpieczniej uczyć się na cudzych.

Przerwa na lunch

Polunch'owy warmup i wstęp do drugiej części

Paweł Młodzianowski

Founder w CS Po Polsku

Rozwój w Customer Success - ścieżki eksperckie, liderskie i cross-funkcyjne.

Katarzyna Mierzejewska

Head of People&Culture w HR Hints

  1. Ścieżki rozwoju w Customer Success:
    • Różnorodność ról: Customer Success, Customer Service, Account Management, CS Team Leader i wyzwania z tym związane,
    • Ścieżki eksperckie, liderskie i cross-funkcyjne.
  2. Kluczowe kompetencje i postawy
    • Obecne zapotrzebowanie na kompetencje w CS
    • Postawy vs kompetencje – za co zatrudniać? i co rozwijać?
  3. Identyfikacja kompetencji, aspiracji, wyników i potencjału
    • Narzędziownik dla lidera i specjalisty
    • Badanie potencjału i co dalej z tym zrobić?

Jak zapobiegam churnowi?
Metody retencyjne na bazie 6 lat w Docplanner

Jakub Zawadzki

Head of Customer Success w Livespace
exDocplanner

Na bazie swoich doświadczeń w Znanym Lekarzu/Docplanner opowiem o:

  1. Sposobach zapobiegania odpływowi klientów na etapie Marketingu, Sprzedaży, Onboardingu i Farmingu,
  2. Wczesnych sygnałach potencjalnego odejścia klienta,
  3. Kluczowych procesach wpływających na skuteczność zespołu Customer Success.

10 wskazówek jak zostać bohaterem swoich klientów

Maciej Buś

Founder w Klientomania.pl

Na podstawie mojego ponad 20-letnich przygód i doświadczeń w świecie obsługi klienta zidentyfikowałem 10 najważniejszych czynników, których wdrożenie awansuje Cię do grona superbohaterów Twoich klientów.

Podczas naszego spotkania wciągnę Cię w świat emocji (zarówno klienta jak i twoich), przekonań i (wcale nie tak) sekretnej wiedzy, magii (zdecydowanie białej) relacji oraz tajemnych przejść, które skrócą drogę wiodącą do celu.

10 wskazówek, podpowiedzi to praktyczne tipy, które działają! Są stosowane przez najbardziej efektywnych konsultantów obsługi i specjalistów customer success.

Jak być na prawdę proaktywnym nawet w reaktywnej obsłudze klienta?

Sylwia Zbierańska

Head of Customer Success&Support w Scanye

1. Nauczysz się, jak rozpoznawać i wyprzedzać potrzeby klientów, zanim sami je wyrażą, co pozwoli Ci zwiększyć ich satysfakcję i lojalność.

2. Odkryjesz, jak dzięki spersonalizowanym akcjom dopasowanym do specyfiki pracy Twoich klientów, możesz budować długoterminowe relacje.

3. Nauczysz się, jak skutecznie komunikować się z klientami, przewidując ich potrzeby i pytania, co pozwoli Ci unikać potencjalnych problemów i poprawi jakość wsparcia.

4. Poznasz narzędzia, które pomogą Ci w budowaniu pozytywnego doświadczenia na każdym etapie współpracy, wzmacniając wizerunek Twojej firmy.

Zakończenie wydarzenia

Paweł Młodzianowski

Founder w CS Po Polsku

CO DODATKOWO ZNAJDZIESZ W PAKIECIE?

15 dodatkowych prelekcji o Customer Success, dzięki którym
wystarczy Ci wiedzy na długo po konferencji.

Jak zaangażować nieaktywnych użytkowników?

Dominik Cisoń
Co-Founder Customersuccess.pl /
CSM w Paligo

Jak wprowadzić dział CS w świat ARR 10M USD?

Michał Wojnarowski
Global Head of Customer Success 
Perfect Gym

Budowa zespołu od 3 do 35 osób w Just Join IT

Michał Szum
Head of Customer Care 
Just Join IT

Jak zbudować zespół Customer Success?

Joanna Gracz
Chief of Staff
Senuto

Onboarding klienta skazany na sukces

Maria Krukar
Head of Customer Success 
LiveKid

Lekcje z budowania CS w Znanym Lekarzu

Jakub Zawadzki
Head of Customer Success 
ZnanyLekarz/Docplanner

3 Największe wyzwania lidera Customer Success

Ewelina Chrzanowska
Head of Customer Success 
Prowly

Czego pragną klienci?

Maciej Buś
Founder
Klientomania.pl

Czym jest sukces klienta?

Sławomir Zieliński
Senior CSM
Codewise

Dostęp do platformy wydarzenia umożliwiającej znacznie więcej niż klasyczny networking…

  • Zarządzanie spotkaniami: Ułatw sobie planowanie i koordynację spotkań podczas wydarzenia. Zarządzaj swoim kalendarzem i umawiaj spotkania z innymi uczestnikami jednym kliknięciem.
  • Matchmaking: Znajdź wartościowe kontakty bez zbędnego wysiłku. Korzystaj z tagów, informacji o uczestnikach i wymieniaj się poglądami. 
  • Speed networking: Poznawaj nowych ludzi w przyjaznej atmosferze. Bierz udział w krótkich, dynamicznych rozmowach wideo, które ułatwią Wasze spotkanie.
  • Social wall: Bądź na bieżąco z tym, co dzieje się na wydarzeniu. Dołącz do interaktywnej platformy dyskusyjnej, gdzie możesz wymieniać się przemyśleniami, zadawać pytania i angażować się w rozmowy z innymi uczestnikami.

Pytania i odpowiedzi

Wydarzenie odbędzie się na platformie Gridaly, partnerze technologicznym wydarzenia. 

Tak, weryfikujemy merytoryczność prelekcji razem z zaproszonymi ekspertami aby zapewnić gwarancję wartości. 

Napisz do nas na adres kontakt@cspopolsku.pl. W mailu podaj ile osób chcesz zapisać oraz jakie dane mają znaleźć się na fakturze.

Przechodząc do wybranego pakietu zaznacz opcję „Kupuję dla kogoś innego” i następnie wybierz ilość biletów. Zaznacz tą opcję nawet jak kupujesz bilety dla siebie i pozostałych członków zespołu. 

Tak, każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa potwierdzający obecność na konferencji w formie PDF i możliwy do dodania na profilu Linkedin. 

Oczywiście, każda prelekcja realizowana jest na żywo. Podczas wystąpień obecny będzie moderator, który czuwa nad porządkiem dyskusji oraz możliwością zadawania pytań. 

Tak, nagrania wszystkich prelekcji będą dostępne do 30 dni od wydarzenia. 

Uczestnicy do tygodnia od wydarzenia otrzymają również notatki w PDF, która ułatwią przyswajanie nowej wiedzy. 

O nas

Cześć, mam na imię Paweł. 

Od 5 lat pracuję w branży obsługi klienta, z najmocniejszym skupieniem na Customer Success. Zaczynałem jako 2 członek zespołu CS, gdzie po 2 latach jako Head of Customer Success zmniejszyłem churn o 73% w 9 miesięcy. 

Równolegle zacząłem budować CS Po Polsku. Chciałem stworzyć miejsce, którego mi brakowało. Zaczęliśmy od meetupu dla 8 osób w 2022. Czułem mieszankę strachu, i radości. Obecnie meetupy odwiedziło ponad 300 osób. 

Uwielbiam prowadzić warsztaty, szkolenia i organizować wydarzenia dla innych. Cieszę się budując doświadczeń z nadzieją, że zostaną z uczestnikami na długo. 

Liczę na to, że Dzień Sukcesu Klienta dołączy do listy stałych wydarzeń w Twoim kalendarzu. 

Do zobaczenia!

PS: W razie jakichkolwiek pytań pisz na pawel@cspopolsku.pl.