Akademia Sukcesu Klienta

Program szkoleniowo-mentoringowy, w którym dowiesz się jak zrozumieć klientów, profesjonalnie o nich zadbać i zarabiać więcej.

Zaufali nam pracownicy z:

Dla kogo jest Akademia Sukcesu Klienta?

Dla osób pracujących w obsłudze klienta, które...

  • Lubią to co robią, ale:
  • Czują, że ich ciężka praca i wkład w rozwój firmy nie są wystarczająco doceniane.
  • Zarabiają marne pieniądze, jak na ilość wysiłku, który wkładają.
  • Czują się uwięzione w swojej obecnej roli i brakuje im możliwości rozwoju.
  • Nie wiedzą, skąd mogą czerpać dodatkową wiedzę niezbędną do rozwoju.
  • Chciałyby robić coś więcej, ale nie wiedzą jak.

Dla Junior/Mid Customer Success Managerów, którzy...

  • Chcą przyspieszyć swój rozwój i skuteczniej pomagać swoim klientom.
  • Chcą umieć pokazać wartość, którą wnoszą do firmy i...
  • szybciej awansować/dostać podwyżkę.
  • Mają problem z zarządzaniem swoim czasem i priorytetyzacją zadań.
  • Czują się zagubieni w ilości wiedzy w internecie.
  • Chcą pogadać o swoich wyzwaniach z innymi specjalistami z branży.

Jeżeli chociaż jeden punkt Cię dotyczy, to Akademia Sukcesu Klienta jest dla Ciebie.

Wyobraź sobie, że masz...

  • Wiedzę potrzebną do jeszcze skuteczniejszej pomocy klientom.
  • Wsparcie najlepszych specjalistów z branży.
  • Pensję, która wreszcie Cię satysfakcjonuje
  • Poczucie, że realizujesz się w pracy.
  • Pełną uwagę swoich przełożonych.

To może być Twoja rzeczywistość.

3 lata temu też zaczynałem...

Cześć, jestem Paweł!

W 2019 roku zacząłem moją historię z Customer Success (CS) w firmie Scanye.

Nie miałem wtedy pojęcia czym jest CS.

Wiedziałem tylko tyle, że bardzo lubię pomagać ludziom.

Jednak praca w CS-ie wymaga dużo wiedzy i umiejętności.

Dlatego musiałem poświęcić setki godzin ucząc się z różnych materiałów i popełnić mnóstwo błędów.

Wysiłek się opłacił.

W ciągu 3.5 roku pracy w Scanye przeszedłem drogę od totalnego świeżaka do Lidera całego zespołu Customer Success i Customer Support.

Wdrożyłem setki klientów i zmniejszyłem ilość rezygnacji miesięcznie o 70% w 9 miesięcy.

Można powiedzieć, że osiągnąłem sukces.

Ale na początku drogi brakowało mi jednej rzeczy…

Innych osób, które już ją przeszły.

Mogłyby mi wtedy powiedzieć “te rzeczy” robisz źle, a “tamte” dobrze.

Niestety nie było w Polsce przestrzeni, która łączyła takich ludzi.

Dlatego postanowiłem ją stworzyć.

I mam dla Ciebie dobrą wiadomość.

Teraz masz szansę dołączyć do tej przestrzeni w nowej odsłonie – Akademii Sukcesu Klienta.

Chcę Ci pomóc osiągnąć Twoje CELE!

Akademia Sukcesu Klienta jest po to, aby Cię wesprzeć.

Z pomocą innych ekspertów, stworzyłem program, za który kilka lat temu sam bym sobie podziękował.

Dlatego wiem, że Tobie również pomoże.

Dostaniesz całą wiedzę i wszystkie narzędzia niezbędne do przyspieszenia Twojej kariery.

Oczywiście to nie jest magia...

Ty też musisz wykonać pracę, żeby dojść do celu.

Ale ten program pozwoli Ci uniknąć wielu problemów, niepowodzeń oraz stresów.

To tak jakby, ktoś przestawił poziom trudności gry z HARD na EASY.

"To unikalne miejsce w polskim internecie"

Jakub Płonka – Founder CXLab.pl, Redaktor naczelny w Customer Success Manager

Oto co dostaniesz w Akademii Sukcesu Klienta:

Program Szkoleniowy
(12 tygodni)

Z tym Programem ruszamy 15 maja.

Poprowadzi Cię on krok po kroku przez wszystko, co musisz wiedzieć, żeby być skutecznym specjalistą Customer Success.

Program będzie opierał się o szkolenia online na żywo, dzięki czemu masz możliwość zadawania pytań.

Po ukończeniu programu otrzymasz certyfikat.

Agenda Programu

Dowiesz się dlaczego powstał Customer Success i jaka wartość z niego płynie.

Poznasz główne założenia, którymi kierują się Customer Success Managerowie i dlaczego w tej nazwie jest słowo “Manager”.

Będziesz wiedzieć jakie są możliwości rozwoju w Customer Success.

Na koniec tego szkolenia będziesz znać sposoby na zbudowanie trwałej relacji już od etapu zakupu do kolejnych etapów ścieżki klienta.

Dowiesz się jak doprowadzić do sytuacji, w której Twój klient współpracuje z Tobą i jest zadowolony z produktu/usługi.

  • Rola odpowiedniego Marketingu
  • Rola odpowiedniej Sprzedaży
  • Rola odpowiedniego Supportu
  • Rola odpowiedniego Produktu

Poznasz główne taktyki wykorzystywane przez klientów w negocjacjach i jak się przed nimi bronić.

Dowiesz się jak pisać treści aby były czytelne, zrozumiałe i powodowały działanie po stronie Twojego klienta.

Poznasz błędy popełniane przez osoby piszące treści i jak się ich wystrzegać.

Czas to najważniejszy zasób jaki mamy. Opowiemy o technikach, które pozwolą Ci świadomie wykorzystywać swój czas na zadania, które są ważne. Dowiesz się, jak wyrwać się z ciągłej bieżączki zadań, które nie pchają Cię do przodu.

  1. Churn i jak zmniejszać ilość rezygnujących klientów,
  2. Upsell i jak zwiększać wartość klienta,
  3. NPS i jak ulepszać doświadczenie Twoich klientów.

Poświęcamy na to oddzielne szkolenie, ponieważ to właśnie z analizy churnu płynie najwięcej lekcji. Dopiero gdy znasz główne powody rezygnacji Twoich klientów możesz im skutecznie przeciwdziałać, a dzięki temu zdobywać większe prowizje lub awans w pracy.

Dowiesz się o elementach, które w pracy wykorzystują osoby osiągające wysokie wyniki. Taktyki pozwalające na zachowanie spokoju i zdrowia psychicznego mimo wytężonej pracy. Z drugiej strony, odkryjemy jak o swojej pracy myślą skuteczni CSM-owie.

Gdy tworzysz treści na szeroką skalę możesz spotkać się z tym, że ciężko jest mieć wysoką otwieralność maili lub pop-up’ów. Szkoleniowiec podpowie Ci jak podejść do tworzenia takich treści aby docierały do Twojego odbiorcy.

Excel to bardzo przydatne narzędzie. Często to również pierwsze narzędzie, z którego korzystamy. Wykorzystanie odpowiednich funkcji, tabeli przestawnych może oszczędzić Ci sporo czasu, bo szybciej znajdziesz szukane przez Ciebie informacje.

O Chacie GPT mówi teraz każdy. Bardzo użyteczna technologia jest jednak zależna od Twojej wiedzy. Odpowiedni prompt może zdziałać cuda. Dzięku temu szkoleniu będziesz wiedzieć, jak wyróżnić się na tle innych i wykorzystać możliwości Chatu GPT w bezpieczny sposób.

Program Mentoringowy (12 tygodni)

Ten program ruszy po zakończeniu Programu Szkoleniowego.

Połączymy Cię w nim z doświadczonym specjalistą z branży, który pomoże Ci wdrożyć w życie wszystko, czego się nauczysz.

Będzie Twoim osobistym mentorem.

Elementy programu

  • Live powitalny dla wszystkich uczestników i przedstawienie zasad
  • Każdy Mentor i Mentorowany dostaje instrukcję uczestnictwa w Programie
  • Indywidualne spotkania z Mentorem
  • Framework do określenia celów osobistych, który rozświetli Twoją drogę rozwoju
  • Specjalne zadania dla uczestników Programu Mentoringowego
  • Co-dwutygodniowe live’y dla uczestników Programu → 6 spotkań
  • Oddzielny czat dla mentorów i dla mentorowanych
  • Certyfikat uczestnictwa w Programie Mentoringowym

Nagroda dla najbardziej aktywnej pary

Wspólny obiad w wybranej restauracji (łączny koszt wieczoru do 500 zł). Opłacamy dojazd w obie strony do konkretnego miasta i nocleg jeśli ktoś z pary będzie tego potrzebował. Nagroda do wykorzystania w 2023 roku.

Para zostanie wybrana na podstawie specjalnej punktacji.

Kurs Szkoła Customer Success (lipiec)

Szkoła Customer Success to kurs online, do którego będziesz mieć dostęp od lipca.

Część wiedzy w tym kursie jest podobna do tej z Programu Szkoleniowego, ale jest też dużo nowości.

Dzięki czemu jeszcze skuteczniej zatrzymasz klientów w swojej firmie.

W dodatku będziesz mieć dostęp do kursu 24/7.

 

Moduły kursu

ZACZNIJ Z CUSTOMER SUCCESS

Lekcje

Lekcja 1: Cel kursu
Lekcja 2: Czym jest Customer Success?
Lekcja 3: Korzyści z CS-u dla firmy
Lekcja 4: CS = Rezultaty+Doświadczenie
Lekcja 5: Proaktywność a reaktywność
Lekcja 6: Praca domowa

ZBUDUJ SKUTECZNY ONBOARDING

Lekcje

Lekcja 1: Intro
Lekcja 2: „Sukces”
Lekcja 3: Jak tam dojść jak najszybciej?
Lekcja 4: Mierz i poprawiaj
Lekcja 5: Klika ważnych zasad onboardingu
Lekcja 6: Praca domowa

WPROWADŹ ODPOWIEDNIĄ EDUKACJĘ

Lekcje

Lekcja 1: Intro
Lekcja 2: Maile wdrożeniowe
Lekcja 3: Webinary
Lekcja 4: Baza wiedzy
Lekcja 5: Tooltipy
Lekcja 6: Praca domowa

KOMUNIKUJ SIĘ Z KLIENTEM

Lekcje

Lekcja 1: Intro
Lekcja 2: Podstawy komunikacji z klientami
Lekcja 3: Techniki Słuchania Aktywnego
Lekcja 4: Skuteczne radzenie sobie z trudnymi klientami
Lekcja 5: Budowanie długotrwałych relacji
Lekcja 6: Praca domowa

ZMETRYKUJ CUSTOMER SUCCESS

Lekcje

Lekcja 1: Intro
Lekcja 2: Jakie wyróżniamy metryki?
Lekcja 3: Health Score
Lekcja 4: Net Retention Revenue (NRR)
Lekcja 5: Net Promoter Score (NPS)
Lekcja 6: Praca domowa

UCZ SIĘ Z CHURNU

Lekcje

Lekcja 1: Intro
Lekcja 2: Proces na Churn
Lekcja 3: Exit Interviews
Lekcja 4: Powody Churnu
Lekcja 5: Analiza Churnu
Lekcja 6: Praca domowa

Dodatkowe Webinary

Oprócz Programu Szkoleniowego będziemy dla Ciebie organizować dodatkowe webinary z różnymi ekspertami, którzy pomogą Ci dojść do celu.

Przykładowo 18-tego kwietnia odbył się webinar z Piotrem Nabielcem – mega ekspertem od produktywności, który wystąpił m.in. na TedX.

Nagranie również otrzymasz. 😉

Wsparcie członków Społeczności

Dołączając do Akademii Sukcesu Klienta dostajesz dostęp do Społeczności na Discordzie, w której znajdziesz topowych ekspertów z branży.

A oni chętnie odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą w wyzwaniach.

Pracując w pojedynkę, często brakuje nam dyscypliny, aby się zmobilizować.

Ta Społeczność da Ci pozytywnego kopa, żeby działać.

Nagrania prelekcji z meetupów

Do tej pory zorganizowaliśmy 8 meetupów, na których zawsze były mega wartościowe prelekcje.

Dostaniesz od nas nagrania z 12 takich prelekcji, a z każdym kolejnym meetupem będzie ich więcej.

Kilka przykładów

  • Jak angażować nieaktywnych użytkowników? – Dominik Cisoń
  • Jak stworzyć skuteczną ścieżkę klienta? – Monika Kutowska
  • Jak zbudować zespół Customer Success? – Joanna Gracz
  • Onboarding klienta skazany na sukces – Maria Krukar
  • Jak skalować zespół CS? – Michał Wojnarowski

Za 6 miesięcy możesz być w zupełnie innym miejscu

Akademia Sukcesu Klienta to wszystko, czego potrzebujesz.

Czy ja naprawdę potrzebuję Akademii Sukcesu Klienta?

Może da się osiągnąć to samo bez pomocy?

Jasne, że się da!

Oto rzeczy, które możesz zrobić zamiast dołączenia do Akademii Sukcesu Klienta:

  • Spędzić setki godzin na przeglądaniu artykułów, książek i webinarów.
  • Samodzielnie pracować nad zbudowaniem sieci kontaktów wśród specjalistów w branży.
  • Metodą prób i błędów dojść do tego, co hamuje Twój rozwój.
  • Kupić jakiś inny program, który na 99% będzie droższy.
  • I na pewno nie jest dostosowany do Polskich realiów.

 

Jednak Akademia Sukcesu Klienta da Ci wszystko, czego potrzebujesz do rozwoju kariery.

Tobie pozostaje tylko działanie.

Naprawdę zależy mi, żeby Ci się udało.

Dlatego mam dla Ciebie coś jeszcze.

Oto specjalne bonusy:

CS w Pigułce Premium

CS w pigułce Premium to płatny newsletter, który wysyłamy  w każdy poniedziałek o 7:00.

Wysyłamy w nim skróty artykułów, webinarów, podcastów itp.

Każdy kto kupił dostęp, uwielbia ten newsletter.
 
A ty dostaniesz go gratis.

 

Baza wiedzy

Do tego dostaniesz dostęp do bazy wiedzy, w której znajdziesz wszystko, co do tej pory wysłaliśmy posegregowane tematycznie.

Jak zobaczysz tą ilość wiedzy, którą możesz wykorzystać w praktyce, to Twój umysł eksploduje. 🤯

Szkolenie z perswazji i negocjacji

Otrzymasz nagranie szkolenia Kacpra Kostrzewy, który wyniósł miesięczne przychody Scanye od 24 000 zł do 500 000 zł.

W szkoleniu opowiada o prostych schematach, dzięki którym możesz przekonać innych do… w sumie czegokolwiek.

Np. szefa, żeby dał Ci podwyżkę. ❤️

"Mamy tu wielu fantastycznych specjalistów"

Dominik Cisoń – Co-funder w CustomerSuccess.pl, Customer Success Manager w Paligo

Podsumujmy wszystko, co otrzymasz:

  • Program szkoleniowy (995 zł)
  • Program mentoringowy (995 zł)
  • Kurs Szkoła Customer Success (795 zł)
  • Dodatkowe webinary (499 zł)
  • Wsparcie topowych ekspertów z branży (bezcenne)
  • Nagrania prelekcji z meetupów (349 zł)
  • Newsletter CS w Pigułce Premium + baza wiedzy (249 zł)
    BONUS
  • Szkolenie z perswazji i negocjacji (139 zł)
    BONUS

Wszystko razem warte:

4021 zł 

Ale to specjalny pakiet, dlatego cenę obniżamy do:

1499 zł

Jednak to nie wszystko. To jest edycja VIP. 

Dlatego dla pierwszych 50 osób lub do 22:00 w dniu 04.05.2023 cena wynosi:

1225 975 zł!

Później nigdy nie będzie tak tanio.

60-dniowa gwarancja satysfakcji

Tak, dobrze widzisz.

Masz 60 dni, żeby zobaczyć, czy ten program jest dla Ciebie.

Jeśli stwierdzisz, że nie, zwrócimy Ci 100% pieniędzy.

Bez żadnej dyskusji.

Wysyłasz wiadomość na kontakt@cspopolsku.pl. 

Max następnego dnia ktoś z zespołu zrobi Ci zwrot.

Chcę mieć pewność, że wyciągniesz wartość z tego programu.

Zobacz, co jeszcze o nas mówią

Przynależność do społeczności CS Po Polsku, przyniosła mi wiele wartości merytorycznej i satysfakcji z budowania relacji z innymi osobami zainteresowanymi budowaniem najlepszych zespołów CS w Polsce.

Aktywna społeczność daje mi możliwość szybkiego zweryfikowania moich myśli i pomysłów, dostęp do najlepszych praktyk stosowanych przez innych członków oraz satysfakcję z udzielonej pomocy.

Społeczność pomogła mi również wejść w nowy dla mnie świat CS i poukładać moje zrozumienie roli działu CS w mojej firmie.

Społeczność również skraca mi czas który spędzam na śledzenie trendów w branży aby być na bieżąco z oczekiwaniami i potrzebami klientów. Na plus warto też wspomnieć o elemencie rozrywkowym i wartościowych relacjach międzyludzkich.
Michał Wojnarowski
Global Head of Customer Success, Perfect Gym Solutions
Społeczność CS Po Polsku cenię najbardziej za otwartość na wymianę doświadczeń. Wiem, że każdy tutaj to prawdziwy pasjonat tematu Customer Success stanowiący osobny to encyklopedii wiedzy z tego zakresu.

A co najważniejsze, wszyscy przyjaźnie i otwarcie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi żeby rozwijać wiedzę i świadomość na temat tego, czym jest CS i jak najlepiej go robić.

Ponadto, fajnie jest porozmawiać o tematach niekoniecznie związanych z pracą, poszerzyć swoją perspektywę na wiele kwestii i wzajemnie się motywować - albo po prostu dowiedzieć się jaki kolejny serial obejrzeć!

Z przyjemnością polecam CS Po Polsku każdemu, kto chce rozwijać swoje umiejętności, a przy tym poznać nowych ludzi.
Justyna Prus
Customer Success Manager, Silvair
Społecznośc CS Po Polsku to kumulacja najlepszych elementów.

Nie tylko oferuje możliwośc wymiany doświadczeń z liderami CS swoich zespołów, ale daje też okazje do zainspirowania się trendami obecnymi na rynku, zbudowaniu nowych znajomości czy rozmów na temat swoich poza pracowych pasji.

Każdemu związanemu z Customer Success niezależnie od stanowiska czy doświadczenia zdecydowanie polecam, odnajdziecie się tutaj bez problemu!
Jakub Płonka
Customer Success Manager, Bain & Company
Skoro pojęcie Customer Success już coś ci mówi, to połowa sukcesu. Kolejnym krokiem może być nauka i zbieranie wiedzy i doświadczeń od osób z branży - która wciąż w Polsce dopiero się rozwija. Społeczność CS Po Polsku daje taką właśnie szansę, bez konieczności wyszukiwania kolejnych zagranicznych grup.
Dominik Cisoń
Co-funder, CustomerSuccess.pl
Customer Success Manager, Palio
Cenię społeczność CS Po Polsku za możliwość bezpośredniego kontaktu z osobami zajmującymi się sukcesem klienta.
W społecznościach na LinkedIn czy na Slacku ten kontakt jest bardziej zdystansowany, a tu jednak widujemy się na meetupach, live’ach, a przy okazji swobodnie dyskutujemy na Discordzie.

Pozwala to też na zobaczenie, jak wygląda w tej chwili sukces klienta w Polsce, gdzie w porównaniu do takich krajów jak Stany, jesteśmy jednak dopiero na początku tej drogi, więc tym bardziej cenne jest porozmawianie z osobami stąd.

Można poprosić o poradę czy opinię, pomóc innym, a często same pytania padające na społeczności dają już ciekawy wgląd na to, co jeszcze w sukcesie słychać. Do tego mamy tu samych pozytywnych ludzi
Karolina Olczak
Head of Customer Success, Landingi
Do spolecznosci CS Po Polsku dołączyłam kilka miesięcy temu. Od tego czasu udało mi się nawiązać wiele nowych kontaktów, czerpać z wiedzy i doświadczenia innych CS a także dzielić się własnymi z resztą grupy.

Poza stricte branżowymi tematami można tu też znaleźć osoby o podobnych pasjach czy nawet motywować się wzajemnie. Bardzo się cieszę że taka grupa istnieje i jestem jej częścią!
Ewelina Chrzanowska
Senior Customer Success Team Leader, Splunk
Społeczność CS Po Polsku dała mi przede wszystkim możliwość bezpośredniego kontaktu z osobami, o których istnieniu wiedziałam i które mnie inspirowały oraz z tymi nowo poznanymi, które działają w CS w różnych branżach. Taki przekrój zmotywowanych ludzi w jednym miejscu poszerza moje horyzonty.

Jednak korzyści z istnienia naszej społeczności płyną również na zewnątrz. Wspólnie wykonywane projekty i wzajemna pomoc w zakresie społeczności rozwijają świadomość wśród odbiorców tworzonych przez nas treści.

W efekcie stajemy się prekursorami kliento-centrycznej kultury w polskich firmach.
Ewelina Przestrzelska
Customer Success Specialist, AEC Design

Cena tylko dla pierwszych 50 osób lub do 22:00 w dniu 04.05.2023.

Dostęp roczny

1499 975 zł/rok
  • Program szkoleniowy
  • Program mentoringowy
  • Kurs Szkoła Customer Success
  • Dodatkowe webinary
  • Wsparcie topowych ekspertów z branży
  • Nagrania prelekcji z meetupów
  • Newsletter CS w Pigułce Premium + Baza Wiedzy
  • Szkolenie z perswazji i negocjacji
  • Gwarancja satysfakcji - 60 dni na zwrot

Dostęp Lifetime

3990 2990 zł/rok
  • Program szkoleniowy
  • Program mentoringowy
  • Kurs Szkoła Customer Success
  • Dodatkowe webinary
  • Wsparcie topowych ekspertów z branży
  • Nagrania prelekcji z meetupów
  • Newsletter CS w Pigułce Premium + Baza Wiedzy
  • Szkolenie z perswazji i negocjacji
  • Gwarancja satysfakcji - 60 dni na zwrot

Pytania i odpowiedzi

Ten program jest dla początkujących i średnio-zaawansowanych specjalistów Customer Service/Success/Support/Care, którzy chcą rozwijać się w tej branży. 

Na pewno nie jest niezbędna. Możesz osiągnąć sukces bez niej.

Będzie Ci jednak dużo łatwiej z Akademią Sukcesu Klienta.

Zamiast uczyć się na swoich błędach, możesz od razu wdrażać to co działa.

Nauczysz się, jak być skutecznym specjalistą Customer Success, który dowozi super wyniki dla swoich klientów i firmy.

Dodatkowo będziesz wiedzieć, jak pokazać wartość swojej pracy przełożonym, tak żeby z przyjemnością dali Ci podwyżkę.

To proste, wystarczy, że firma, w której pracujesz opłaci Ci dostęp.

No dobra, to nie zawsze jest takie proste.

Dlatego przygotowaliśmy coś, co Ci pomoże.

TUTAJ znajdziesz ulotkę, którą możesz podesłać szefowi/szefowej.

To w dużej mierzy zależy od Ciebie.

W Akademii Sukcesu Klienta dostaniesz wiedzę i narzędzia, które przełożą się na Twoją wartość jako pracownika z punktu widzenia firmy.

Będziesz też wiedzieć, jak rozmawiać o podwyżce/awansie, a w razei czego również, jak znaleźć pracę, która da Ci większe możliwości.

Jeżeli wdrożysz to w życie, to Akademia Sukcesu Klienta nie tylko Ci się zwróci, ale też będzie świetną inwestycją.

Taki haczyk nie istnieje. Ten program powstał, żeby realnie pomóc Ci w karierze.

Jeżeli po 60 dniach uznasz, że nie jest dla Ciebie, to zwrócę Ci pieniądze.